מה אנחנו יודעים לעשות

הדרכה לרשיון טיס

רשיון טיס פרטי – זהו הצעד הראשון שלכם בקריירה. עם הרשיון תוכלו לשכור מטוס ולטוס טיסה פרטית עם המשפחה או החברים ברחבי הארץ או בעולם. איך נרשמים?
עליכם לפנות לבית הספר לטיסה שיכין את הניירת, ומשלב זה אתם בידי המדריך האישי שלכם. הוא ילווה את אתכם מהתדריך הראשון עד לקבלת רשיון הטיס. זוהי המומחיות שלנו ללמד אתכם לטוס. אנו נעבוד לפי סילבוס מסודר של בית הספר, שאושר ע"י רשות התעופה האזרחית ונדאג לעמוד בכל אבני הדרך, ולבסוף להגיש אתכם למבחן מעשי עם בוחן של רת"א כאשר אתם ואנחנו משוכנעים שתעברו בפעם הראשונה. כל דקת מנוע עולה הרבה כסף, ועל כן עלינו להיות יעילים ולנצל זאת ללימוד ולהתקדמות.יחד עם זאת, הדרישה מכם תהיה זהה – להתכונן לשיעור בבית על פי הנחיות המדריך. אנו נספק לכם את החומר הנדרש לשם כך. 

לימוד טיסה

הסבות ורשיונות מתקדמים

הגדר מכשירים – לאחר שתצברו נסיון טיסה בטיסת ראייה תלמדו כיצד להטיס את המטוס בטיסת מכשירים. נטוס לשדות גדולים כמו בן גוריון, נבצע הנמכות ILS יחד עם המטוסים הגדולים ונלמד את השפה החדשה. וכל זה באנגלית… אחרי הקורס הזה, טיסת ראייה תראה לכם כמו טיול בפארק.
רשיון מסחרי – רשיון המקנה לכם את האישור לקבל תמורה עבור שירותי טיסה שתתנו. לטיסיים בעלי רשיון מסחרי יש מגוון עבודות כגון טייסי צילום אוויר, הדרכה וכו'. רשיון מסחרי היא הדרישה הבסיסית לקבלה לחברת תעופה.
הסבה לרשיון ישראלי – טייסים אשר הגיעו מחו"ל ומעוניינים להמיר את הרשיון שברשותם לרשיון ישראלי – פרטי או מסחרי.
המרה לרשיון אזרחי לטיסי חיל האוויר – לצורך עבודה אזרחית כטייסים בחברות תעופה ישראליות, גם טייסי חיל האוויר נדרשים לעבור הכשרה אזרחית ולהבחן ע"י בוחן רת"א. 
הגדר רב מנועי – זהו ההגדר שיזרע בכם את יסודות הטיסה במטוסים מתקדמים. העקרונות שתלמדו ילוו אתכם גם במטוסי סילון גדולים. כאן הנסיון שלנו יבוא לידי ביטוי ונתחיל לדבר על מושגים של טייסים מקצועיים.
רשיון מדריך טיס – אם הגעתם לכאן, אתם עמוק בעולם הטיסה. זה הזמן לחדד את היסודות ולהעביר אותם לדור הבא. יחד עם זאת לצבור שעות טיסה איכותיות. הקורס כולל 25 שעות טיסה ומלמד אתכם את עקרונות ההדרכה. בסופו ולאחר הפגנת רמה גבוהה של ביצוע מול בוחן רת"א, תוכלו להתחיל להדריך חניכים לרשיונות טיס.
רשיון טיס בנתיבי אוויר ATPL – זהו רשיון המקנה לכם את האישור לתפקד כקברניט על מטוס גדול. הקורס יועבר על מטוס דו מנועי כדוגמת פייפר אצטק או דיימונד 42. טייסי איירליין נבחנים לרשיון זה על המטוס בו הם טסים לקראת הסמכה לקברניטאות. 

הדרכה לרשיון אז"מ (אולטרלייט)

אם הטיסה הנמוכה וריח הקרקע קוסם לכם, או לנחות על שביל בדרך לטיול של שבת, לחנות בצל ולהכין קפה עם החברה – אז"מ זו הדרך האולטימטיבית ליהנות מהטיסה האמיתית. מטוסי האולטרלייט של היום ברובם מתקדמים לפחות כמו מטוסי התעופה הכללית ולעיתים יותר. רמת הבטיחות השתפרה בשנים האחרונות והאפשרויות הרבה יותר מגוונות. 
הלימוד מתבצע במנחת ראשון לציון או במגידו. 

קורס הכנה לאיירליין

לראשונה כשהגעתי להכשרה הראשונה שלי על מטוס סילון בארה"ב, הופתעתי לגלות כי למרות שעברתי על ספר המטוס ביסודיות והכרתי את כל הבד"ח בעל פה – עדיין הבנתי שאני כלל לא מכיר את עולם המטוסים הגדולים. מושגים כמו V1, או TOGA היו זרים לי. בתוך 6 ימי טיסה בסימולטור הינך נדרש להציג רמה מספקת לגשת למבחן – משימה כמעט בלתי אפשרית. חבריי נתקלו במכשול דומה. דרך הקושי הזה זיהינו כי קיים צורך אמיתי בהכנה לקורס ההכשרה למטוסים מתקדמים.  הנסיון שצברנו לאורך השנים בטיסה על מטוסים גדולים ישמש אותנו כאן כדי לעבור את המדרגה הזו, המשמעותית ביותר בקריירה שלכם, בצורה חלקה ככל האפשר.  מועדים לפתיחת הקורס הבא יפורסמו באתר.

טיסה אירובטית

לבעלי קיבה חזקה ועצבי ברזל, הגיע הזמן לריגוש שלא קיים כמותו בשום מקום אחר. טיסה ארובטית המתבצעת ע"י אודי, טייס קרב מנוסה ומדריך בבית הספר לטיסה של חיל האוויר. זו הזדמנות נדירה לחוות את מה שהצוות האירובטי חווה, רק הפעם מלמעלה!
זו גם הזדמנות לבעלי רשיון הטיס, למתוח את המגבלות המוכרים ולפתוח את הטווח לשיפור הביטחון והרמה המקצועית.